wtorek, 19 marca 2013

Połączenie ubuntu i Windows Xp za pomocą kabla

lenia mam. http://1024bitez.blogspot.com/2010/04/how-to-connect-windows-xp-to-ubuntu.html Metoda opisana powyżej nie zdała u mnie egzaminu. Miałem do wyboru ustawić sieć czy odłączyć na 5 minut klawiaturę i przekopiować pliki. Wybrałem drugą opcję. Jednak pierwsza daje pole do popisu jeśli chodzi o automatyzacje tego procesu. Gdyby dało się ustawić kilka takich sieci o nazwach wired→xp, wired→win7, wired→win8 następnie jakimś skryptem w bash ustawić właściwe pola wybrał bym pierwszą opcję. Niestety przyjdzie mi ja pewnie samemu zrobić bo co kilka dni zdarza się że muszę podłączyć się do sprzętu który właśnie "wszedł do biura" a taki skrypt był by super sprawą zamiast bawić się z dyskiem zewnętrznym. Od czego w końcu ta sieć jest.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

thanks